Monday, October 4, 2010

Minggu 10 :Jurnal Refleksi

Salam sejahtera kepada semua ahli SMP 2252. Pada minggu ini, kumpulan saya iaitu kumpulan nobat serta kumpulan yang lagi satu iaitu kumpulan orkestra cina telah membuat pembentangan. Kumpulan tersebut telah membuat kajian lapangan di sebuah persatuan di Cheras yang mempunyai banyak alat-alat orkestra cina yang masih belum saya jumpai walaupun saya adalah berbangsa cina. Saya berpendapat ramai ahli amat berminat terhadap tajuk orkestra cina ini dan mereka sentiasa bertanya soalan kepada ahli-ahli pembentang.

Pada minggu 11, kumpulan wayang kulit akan membentang pula, dan saya menunggu untuk mendapat lebih banyak pengetahuan dalam muzik wayang kulit yang menjadi pengetahuan umum sejak dahulu lagi.

0 comments:

Post a Comment

 

SMT2252 Liew Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template